Сьогодні ми поговоримо про таку трендову річ в інтернет-маркетингу як «Landing Page» або «Цільова сторінка».
Останні два роки використання цільових сторінок для просування послуг чи товарів на ринку, значно зросло і ми прогнозуємо схожу тенденцію принаймі, ще наступних два роки.
Чому ж вони набирають популярності?
1. Конверсія
Не залежно від того чи створена сторінка доповнює ваш основний ресурс, або в принципі використовується як основний сайт – однозначно вона володіє більшим коефіцієнтом конверсивності.
За даними аналітичної компанії Omniture, що входить до складу такого гіганту як Adobe Systems, «лендінгова» сторінка збільшує коефіцієнт взаємодії користувачів із сайтом в середньому на 25%.
2. Таргетинг
Немаловажливий показник націлювання. Використовуючи цільову сторінку, як «промоушен» наприклад окремої послуги, з’являється можливість налаштування таргетингу більш точно, та оптимально для рекламного бюджету.
3. Аналітика
Так як дії користувачів на посадкових сторінках обмежені, порівняно з роздутими корпоративними сайтами – аналізувати їх значно простіше.
Все зводиться буквально до оцінювання двох параметрів: користувачі або завершують дію або ні.
4. Ефективність
Найголовніше, що цікавить рекламодавців – яка ефективність використання такого каналу реклами?
Відповідь полягає у тому, що ми маємо змогу налаштовувати рекламну кампанію з максимальним охопленням тільки нашої цільової аудиторії. Як показує практика, 90% відвідувачів посадкових сторінок – це потенційні клієнти.
5. Бренд
На елемент впізнаваності звернуть увагу ті, хто особливо важливо ставиться до власного «брендингу».
Фактично нарощуючи кількість «лендінгових» сторінок, Ви заповнюєте собою медіа простір.
6. Трохи про дизайн…
Цільові сторінки не прив’язані до структури сайтів. Це просто полотно на якому можливо все…
Чому це важливо?
Швидкість розробки – вона дозволяє не вибиватись із графіку вашим маркетологам та при необхідності оперативно реагувати на дії конкурентів.